Functie
Als een ware leadmagneet omarm je de
veelzijdigheid
van digitale marketing, waarbij je moeiteloos de doelgroep bereikt via een uitgebreid scala aan organische en betalende instroomkanalen. Jouw expertise omvat onder andere SEO, Google Ads, Facebook Ads en
diverse marktplaatsen
. In jouw rol
beheer
je niet alleen de vooropgestelde mediabudgetten, maar is
data
ook zeer belangrijk. Jouw focus ligt op het beheer en de
optimalisatie
van conversies binnen de verschillende advertentie- en instroomkanalen. Met een scherp oog voor detail rapporteer je wekelijks de resultaten van deze inboundkanalen, waarbij je
inzichten
en
trends
blootleg die van cruciaal belang zijn voor het succes van de opgezette campagnes. Je beperkt je niet tot het heden maar bent ook in staat de
toekomstige instroom
te voorspellen, waardoor het volledige team proactief kan inspelen op veranderingen en kansen. Jouw
creativiteit
komt tot uiting in het
voorstellen van innovatieve ideeën
aan het sales- en marketingteam, gebaseerd op grondige A/B-tests in Google Analytics, Google Adwords en HubSpot.
Wie zijn wij?
Onze partner is een sterk groeiende, flexibele
financieringsmaatschappij
. Met bijna 20 man aan boord zijn ze in de voorbije jaren uitgegroeid tot de speler die ze op heden zijn. Naar de toekomst toe willen ze dan ook blijven investeren in verdere
groei
. Bij hen is er heel veel ruimte voor
initiatief
, meer zelfs: ze moedigen het alleen maar aan! Je bent hier dus zeker geen nummertje, maar een
initiatiefnemer
die een grote portie
verantwoordelijkheid
en
autonomie
krijgt.
Jouw profiel
-
Je hebt
minimum3 à 6 jaar
ervaring op zak als
Digital Marketeer, Inbound Marketing, Lead Generation.
-
Je hebt reeds kennis opgebouwd binnen
digital savvy
: ervaring in digitale marketing, het opzetten van campagnes, keyword analyse, bewustzijn van de huidige online marketing concepten, strategieën en best practices, leergierig en up-to-date blijven over de laatste trends.
-
Je streeft ernaar
kwalitatieve resultaten
neer te zetten.
-
Je bent heel vertrouwd met
analytics en cijfers
om prestaties te optimaliseren.
-
Je bezit het
vermogen om visueel te denken
: kennis van de Adobe Creative Suite.
-
Talenkennis:
Nederlands
als _oedertaal en een goed begrip van het
Engels.
-
De marketingstrategie van de onderneming uitwerken op basis van marktonderzoek
-
De promotiecampagne van de producten uitdenken en opstarten
-
Marketingstudies uitvoeren
Communiceren met de commerciële diensten, de algemene directie, ...
Aanbod
-
Je krijgt de kans om mee te groeien in een sterk groeiende
financieringsmaatschappij
waar
ondernemerschap en initiatief
alleen maar worden aangemoedigd.
-
De bedrijfscultuur typeert zich via de
no-nonsense aanpak
en
transparante
,
eerlijke
communicatie.
-
Je komt terecht in een jong en dynamisch team waar er no 'I' is in team en een grote
funfactor
heerst!
-
We willen investeren in jou en jouw
ontwikkeling
, zodat je constant kan blijven
groeien
.
-
Omdat we geloven in geven en nemen, krijg je de kans op van
thuis uit te werken
en dit binnen een
glijdend uurrooster.
-
Natuurlijk moet het financieel plaatje ook kloppen, en daarom mag je een deel van je loonpakket zelf samenstellen.